BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, October 19, 2011

lagu nieh>mybe tok dier.

AKIM=MENUNGGUMU(SUMPAH)
Saat aku sendiri
Aku bayangkan kamu
Dalam dakapanku ini
Indahnya kamu di dakapan ku
Cerita kita berdua
Menciptalah sebuah cinta
Dan tercipta kisah yang satu
Tentang aku dan kamu
Chorus
Mungkinkah
Kau kan menunggu ku
Dan akankah kau menanti diriku
Pastikah
Kau kan menunggu ku
Seperti ku yang selalu menunggumu
Cerita kita berdua
Menciptalah sebuah cinta
Dan tercipta kisah yang satu
Tentang aku dan kamu
Ulang Chorus
Aku mahu kau selalu denganku
Di manaku berada
Aku hanya milikmu
Ulang Chorus 2X


mesti kowang penah dgr lagu nie rite..
btw best sgtkan..
tu pun klo pham la lirik dier ea..
terlalu mendalam tu ..
ahak..aQ suke lagu nie coz..ehem2..:D
paheee2 la derrr...
apepun layan !!!..